Odd Einar Dørum til Vennesla 8. mars

Vennesla Venstre inviterer til åpent møte med Odd Einar Dørum, en av Norges mest respekterte politikere, på DIGG tirsdag 8. mars. Dørum er tidligere justis- og samferdselsminister og nå ordførerkandidat i Oslo.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**

Dørum i Lindesnes

Foto: Jan Kløvstad

– Folk først, sier Odd Einar Dørum, og vil snakke om vårt felles ansvar for miljøet, for kvalitet i skolen, for å hjelpe den som trenger det mest og om å ta ansvar for de lokalsamfunna vi bor i. Odd Einar Dørum besøker både Birkenes, Bygland, Valle og Vennesla i løpet av tirsdagen, og skal være med på både bedriftsbesøk, besøke institusjoner, holde foredrag og lytte til folk. Vennesla venstre stiller liste til kommunevalget til høsten, og inviterer både de som kan tenke seg å være med på lista og alle andre interesserte til å møte Dørum. Etter foredraget er det rikelig anledning til kommentarer og spørsmål, og alle synspunkter vil bli brakt videre inn til Venstres stortingsgruppe, til fylkestingsgruppa og til det videre arbeidet i Venstre i Vennesla, sier lokallagsleder Kjell G. Hansen og fylkessekretær Jan Kløvstad.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**