Bli med på Venstres programmøte tirsdag

Tirsdag 1. mars 2011 kl 1800 til 2000 gjennomfører Risør Venstre sitt andre møte med fokus på partiets valgprogram for 2011 -2015. Politikere, velgere, medlemmer og listekandidater utfordres til å komme med innspill til programposter og jo flere som deltar jo bedre blir resultatet.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**

Jeg synes det er svært hyggelig at mange innbyggere gir positive tilbakemeldinger omkring Risør Venstres politikk sier Dag Jørgen Hveem, ordførerkandidat for Risør Venstre

Foto: Jan Kløvstad

Vi har allerede gjennomført ett møte for å få på plass valgprogramet for perioden 2011-15 og skal nå på tirsdag ha vårt neste møte sier leder i Risør Venstre Jan Einar Henriksen, som sammen med hele bystyregruppen har takket ja til å stille til valg for nok en periode.

Programarbeid er spennende og utfordrende og får oss til å tenke strategisk og i et mere langsiktig perspektiv og det synes jeg er positivt. Risør Venstre har lagt et løp for å få på plass progammet i god tid før valgkampen starter, men samtidig er det viktig for oss å ha med flest mulig i prosessen som leder mot det endelige program avslutter Henriksen.

Risør Venstres ordførerkandidat Dag Jørgen Hveem sier seg enig med lokallagslederen og oppfordrer også så mange som mulig til å delta i arbeidet. Kom med innspill til Risør Venstres valgprogam for kommende periode, og har dere ikke anledning til å delta i våre møter så er det bare å ta direkte kontakt eller komme med innspill via e-post til [email protected]

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**