All skuleforsking viser at kvaliteten på læraren er avgjerande for kvaliteten på undervisninga.
Ein kan satse så mykje ein vil på digital kompetanse, moderne skulebygg og så vidare, men
til sjuande og sist er det læraren som er avgjerande for om undervisninga er vellukka. Det er
læraren som har størst påverknad på elevane sin motivasjon og deira læringsutbytte. Venstre
vil difor gi læraren fridom til å gi elevane det beste av seg sjølv, eller med andre ord tid til
å kunne førebu undervisninga med gode og kreative pedagogiske opplegg framfor å fylle ut
skjema. Under handsaminga av Stortingsmeldinga om tidsbruk vil Venstre difor reint konkret
fremje forslag om at det vert sett ned eit regelråd som skal kutte 25 prosent av forskrifter,
rundskriv og lovendringar.
Sidan 2005 har raudgrøne kunnskapsministrar pålagt lærarane 148 nye rundskriv, forskrifter
og lovendringar. Dette gjer den raudgrøne regjeringa til tidstjuvar som må stansast. Mange
av skjemaa er knytt til ein aukande dokumentasjonsplikt, men tida er definitivt inne for å vri
fokuset frå dokumentasjon til kvalitet. Då kjem ein etter Venstre si oppfatning ikkje utanom
ei forpliktande satsing på lærarane som skulen sin viktigaste ressurs. Noreg har mange
kvalifiserte og kunnskapsrike lærarar som utfører sin profesjon til elevane sitt beste, og norske
elevar har krav på kompetansen og kunnskapen som lærarane gir.
Venstre meiner at lærarane må få tida tilbake, slik at dei kan ha hovudfokus på å skape ei god
undervisning som fremjar kunnskap, danning og kvalitet i skulen,avsluttar Hervik.