Ufin ordfører angriper Dag Jørgen Hveem

Først skriver ordfører Knut Henning Thygesen et notat som havner å Rødts hjemmeside under utdyping og fakta, hvor Venstres Dag Jørgen Hveem blir beskrevet på en svært negativ måte og hvor man skal lete godt med lupe om man i det hele tatt skal finne noen reelle faktaopplysninger. Når saken havner i media unnskylder ordføreren seg med at saken var en del av en intern dialog. Som om det gjorde saken noe bedre!

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**

I et langt innlegg, som du kan lese på Risør Venstres Facebookside, skriver ordføreren inngress, etterfulgt av 9 punkter, med en rekke faktafeil, og en avsluttende presisering som Risør Venstre tar klar avstand fra og som vi synes er en ordfører uverdig uansett om den skriftlige fremstillingen var ment for en intern diskusjon eller for publikum via Rødts hjemmeside

Ordføreren snakker ofte om prosesser og her får publikum en fin innføring i hvordan hans egen interne prosess fungerer og den er på ingen måter smigrende for ordføreren.

At ordføreren ikke legger seg flat og kommer med en uforbeholden unnskyldning overfor Dag Jørgen Hveem og Øyvind Sletten når han blir tatt med buksen nede er helt uforståelig, sier leder i Risør Venstre Jan Einar Henriksen i en kommentar.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**