Lilleng nestleder i Østfold Venstre

Råde Venstres ordførerkandidat, Christian Holstad Lilleng, ble under Østfold Venstres fylkesårsmøte i helgen valgt til ny politisk nestleder i fylkespartiet.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**

Christian Holstad Lilleng

Foto: Sissel K Haugen

38-åringen har vært styremedlem i fylkeslaget i et år, og er nå klar for nye oppgaver. – Dette blir spennende. Jeg er jo forholdsvis fersk i politiker-gamet, men håper jeg kan bidra til et sterkt Venstre spesielt i, under og etter valget i høst. Meningsmålingene viser en klar stigende kurve, så dette blir spennende.

Geir Helge Sandsmark (Halden) går på sitt andre år som leder, og tilsvarende for organisatorisk nestleder Per E. Braseth-Ellingsen (Fredrikstad). Kasserer Henry Mogstad (Moss) tok gjenvalg som kasserer, mens Berit Smedsrud (Sarpsborg), Per Dypvik (Fredrikstad), og Margrethe Nettelhorst (Sarpsborg) er nye styremedlemmer.

Lilleng ble også valgt inn i Østfold Venstres valgkamputvalg sammen med organisatorisk nestleder Bratseth-Ellingsen, leder av Østfold Unge Venstre Martine H.L.Løkke og de fire toppkandidatene i fylkestingsvalget Per Magnus Finnanger Sandsmark, Sindre W Mork, Britt Fladmark Holta og Signe Marie Kristensen.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**