Bli med på Venstrelista i Vennesla

Arbeidet med å stille Venstreliste til kommunevalget i Vennesla er godt i gang. Vil du være med? Ta kontakt med Kjell Guttorm Hansen på tlf 90 50 63 25

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 14 år siden.**

og meld deg til tjeneste.

Kjell Guttorm Hansen

Foto: Jan Kløvstad

Onsdag 2. februar hadde Kjell Guttorm Hansen, de tidligere kommunestyremedlemmene Jørdis Hodnemyr og Einar Robstad og Jone Nyborg, Songdalen og fylkessekretær Jan Kløvstad arbeidsmøte der mange listekadidater kom på plass. Nå fortsetter Kjell Guttorm Hansen, Einar Robstad og Jørdis Hodnemyr arbeidet med å kontakte aktuelle kandidater, i tillegg til at Du kan melde deg til tjeneste og/eller foreslå andre gode kandidater.

Venstre har nå ordførere i Grimstad og Flekkefjord, varaordførere i Søgne, Lillesand og Risør, to i hvert fylkesting på Agder og kommunestyre- og formannskapsmedlemmer både i kystkommunene og Sirdal, Marnardal, Iveland, Bygland og Bykle. Nå blir det stilt lister også i Vennesla, Birkenes, Songdalen, Valle, Froland og kanskje også Vegårshei og Bygland.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 14 år siden.**