Pål Antonsen førstekandidat i Sarpsborg

Turistsjef, kulturentusiast og bystyremedlem, Pål Antonsen, er Sarpsborg Venstres førstekandidat ved valget i 2011. Med seg som toppkandidater har han Østfold Unge Venstres leder Martine Lindh Løkke, Sarpsborg Venstre-leder Margrethe Nettelhorst, Signe Marie Kristensen, Tommy-André Olsen og Morten Engvoldsen.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**

Les mer i Sarpsborg Arbeiderblad.

Sarpsborg Venstre har vært i en voldsom vekst i året som gikk. De har hatt medlemsvekst, fått flere aktive politikere og et sterkt Unge Venstre-miljø. Med et sterkt lag bak seg tar bystyrerepresentant Pål Antonsen gjenvalg til bystyret.

1. Pål Antonsen (51)

Pål Antonsen

Pål Antonsen er idag turistsjef i Sarpsborg kommune. Han har alltid vært politisk aktiv, og er svært aktiv innen kulturlivet i Sarpsborg. I dag sitter han i utvalget for kultur, og er Venstres representant i bystyret. Pål er spesielt interessert i kultur- og miljøpolitikk. Antonsen var en av initiativtakerne til Glenghuset i Sarpsborg.

2. Martine Helena Lindh Løkke (17)

Martine Løkke

Martine Helena Lindh Løkke er nestleder i Sarpsborg Venstre, leder i Østfold Unge Venstre og går på St. Olav videregående skole. Hun er opptatt av velferd, sosialpolitikk og næringsutvikling.

3. Margrethe Nettelhorst Motzfeldt (27)

Margrethe Nettelhorst

Margrethe er administrativ leder ved sangkoret EKKO i Fredrikstad, der psykisk utviklingshemmede virkelig får vise at de mestrer noe. Hun er utdannet ved Høgskolen i Molde, er nå tilbake i hjembyen der hun leder Sarpsborg Venstre og vil gjøre byen til et enda bedre sted å bo.

4. Signe Marie Kristensen (19)

Signe Marie Kristensen

Signe er også fjerdekandidat til fylkestingsvalget, leder i Nedre Glomma Unge Venstre og studerer til å bli bioingeniør ved Høgskolen i Østfold. Hun er opptatt av integrering, helse, skole og miljø.

5. Tommy-André Olsen (26)

Tommy Olsen

Tommy er i dag første vara til bystyret i Sarpsborg. Han har vært leder i Østfold Unge Venstre og nestleder i Sarpsborg Venstre. Han studerer ingeniørfag ved HiØ og er utdannet tømrer.

6. Morten Engvoldsen (34)

Morten Engvoldsen

Morten er utdannet innen IT-fag, er nestleder i Sarpsborg Venstre, småbarnsfar og klar for å være kandidat til bystyret i Sarpsborg i 2011.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**