Flere medlemmer i Klæbu

2010 har vært et meget bra år for Klæbu Venstre. Ikke minst er det hyggelig at vi i løpet av året har hatt en betydelig medlemsvekst.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 14 år siden.**

Logo Venstre

Foto: Venstre

Flere medlemmer betyr enda mer kraft i det politiske arbeidet. Det er svært viktig for lokallaget å ha mange personer som kan gi innspill og ha meninger om hvordan vi skal løse forskjellige oppgaver i kommunen vår.

Vurderer du Venstre?
Uansett om du ønsker å bli medlem eller ikke så må du gjerne ta kontakt med oss! Alle innspill og synsvinkler er viktig!

Vil øke i 2011
2010 ble et innholdsrikt år i Klæbu, og Venstre har vært med å prege det. 2011 blir et minst like spennende år når vi igjen skal ut i valgkamp. Ved valget i 2007 fikk vi inn to representanter i Frode Bergrem og Rolf Arne Borgen som har gjort en flott jobb i kommunestyret disse årene. I neste høst valg jobber vi for å øke antallet ytterligere. I løpet av januar skal medlemmene i Venstre bestemme hvilke saker vi ønsker å gå til valg på, samt lage listen over de personene som stiller til valg for Klæbu Venstre.

Klæbu Venstre ønsker alle et riktig godt nytt år!

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 14 år siden.**