Venstre, nå også med næringslivsavis

“AVSLØRT: Jan Gunnar Halvorsen unngikk lokalavisen, men ikke Risør Venstres hjemmeside!” Ja det skriver Finansavisen i dagens utgave, og fortsetter: Venstre, hvis noen fremdeles husker det partiet, har Norges eneste lokalpartinettside med nyhetsjegere.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 14 år siden.**

Bildet viser en kunst installasjon av Risør kunstneren Mikael Nygren, som også fikk Risør kommunes kulturpris for 2009.

Foto: Jan Einar Henriksen

I midten av november kunne nemlig Risør Venstre melde at bysbarnet Jan Gunnar Halvorsen var på full fart tilbake i bedriften han grunnla, kontormøbelprodusenten Bosvik.

Dette er helt ville rykter som jeg kan avkrefte med en gang, uttalte Halvorsen til Agderposten.no. Men som det ofte er med slike rykter, de stemte, og Risør Venstre beit seg fast. De var igjen først ute, denne gangen med nyheten om at Halvorsen hadde tatt kontroll over 90 prosent av aksjene i selskapet.

Jeg kan bekrefte at jeg har kjøpt meg opp, sa Jan Gunnar halvorsen, forøvrig tidligere lokalpolitiker i Risør for Høyre, til Risør Venstre mandag.

Hadde Venstre hatt samme trøkk i politikken som partiets understter har på nettsidene, hadde selv Lars Sponheim vært på tinget.

Så langt Finansavisen. Vi nøyer oss med å si, skal du være oppdatert om hva som skjer i Risør må du en tur innom www.risor.www.venstre.no. Dagen blir ikke helt den samme uten, og God Jul til alle våre lesere.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 14 år siden.**