Populært Inspirasjonsseminar

I forrige uke ringte frivillige rundt til medlemmene for å invitere til neste års Inspirasjonsseminar på Fløyen 19.-20 februar. – Interessen var overveldende, forteller leder av valgkamputvalget, Erlend Horn.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 14 år siden.**

Erlend A. Horn

Antallet interesserte var enormt, og etter de to første ringedagene hadde man allerede over 100 som ville melde seg på.
– Forståelig nok var det ikke alle som kunne ta telefonen, men vi skal ringe alle vi ikke fikk tak i 11. og 12. januar neste år, lover Horn.

Han takker for mange gode samtaler, og ikke minst den store interessen rundt seminaret.
– Vi har allerede registrert over 100 påmeldte. Det er fortsatt plasser igjen, men det er ikke usannsynlig at vi blir fullbooket snart. Hvis du vil være med på kick-off til tidenes comeback i politikken, så gå inn på www.venstre.no/inspirasjon og meld deg på idag. Dette vil du ikke gå glipp av, garanterer Horn.

Inspirasjonsseminar

Hvis du har bekreftet til oss via telefon at du vil melde deg på er det ikke nødvendig å fylle inn påmeldingsskjema. Hvis du derimot er noe usikker på om vi fikk med oss alle detaljer vedrørende adresse/mail, vegetartilbud eller allergier er det tryggeste å også fylle inn påmeldingsskjema.

Velkommen!

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 14 år siden.**