Inviterer til årsmøte og nominasjonsmøte 10. januar 2011

Risør Venstre inviterer til årsmøte og nominasjonsmøte for Venstres liste til kommunevalget i 2011 mandag 10. januar 2011 kl 1900 på Risør Hotell. Etter møtet blir det servering og hyggelig samvær hvor det også er lov til å snakke om god venstrepolitikk.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 14 år siden.**

Leder i Risør Venstre Jan Einar Henriksen inviterer til årsmøte og nominasjonsmøte 10. januar 2011 og ser gjerne at det blir flere aktive Venstremedlemmer

Foto: Jan Kløvstad

Risør Venstre har vist å markere seg godt i denne valgperioden og det er et berettiget håp om at vi skal beholde antall mandat også i kommende valgperiode sier leder i Risør Venstre Jan Einar Henriksen, som håper på et godt besøkt årsmøte.

Det blir også spennende å se resultatet av det gode arbeidet nominasjonsmenda gjør frem mot årsmøtet og nominasjonsmøtet og jeg tror Risør Venstre kommer til å få en godt sammensatt valgliste også ved neste års kommunevalg avslutter Henriksen, som sier at det fremdeles ikke er for sent å melde sitt kandidatur til Venstres valgliste for 2011-15.

Les gjerne Risør Venstres valgprogram for inneværende periode og hold det gjerne opp mot de resultater som er oppnådd i løpet av denne perioden, og sammenlign gjerne også opp mot de øvrige partienes valgprogam.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 14 år siden.**