Ringerike vertskap for sentral- og landsstyret

Buskerud og Ringerike Venstre blir vertskap for Venstres sentral- og landsstyremøte juni 2011. Fylkesleder Rebekka Borsch og Helge Stiksrud fra Ringerike Venstre ser fram til helgen 18./19. juni. – Vi gleder oss over å kunne hilse partiledelsen og hele landsstyre velkommen til fylket vårt.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 14 år siden.**

Ønsker partiet velkommen til Buskerud: Fylkesleder Rebekka Borsch, fylkesvaraordfører Runolv Stegane og fylkestingsrepresentant Helge Stiksrud fra Ringerike.

Foto: Gunn-Torill Homme Mathisen

Ringerike og Klækken Hotell er valgt som arrangementssted for sentral- og landsstyremøte som avholdes i dagene 17. – 19. juni 2011.

På fredag kommer Venstres sentralstyre sammen for å avholde siste møte før sommerpausen. Fra lørdag morgen til søndag ettermiddag blir det så landsstyremøte. Lørdag kveld skal møtedeltakerne på båttur på Storelva og Tyrifjorden “Vi vil benytte denne anledningen for alt hva det den er verdt til å markedsføre Venstre og dens politikk å vårt område under disse dagene”, sier førstekandidat i Ringerike Venstre Helge Stiksrud.

Ringerike Venstre vil i tillegg til å assistere ved den praktiske gjennomføringen, også få ansvaret for å fylle arrangementet med kulturelt innhold. Med det rike og blomstrende kulturliv som er på Ringerike bør ikke dette by på store problemer.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 14 år siden.**