For mye Lund venstre i Dalane Tidene?

Sigbjørn Hellesmark lurer på hvorfor det er så mye Lund venstre stoff i Dalane Tidende.
Håper han er klar over ironien i denne sak

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 14 år siden.**

Kenneth Gjesdal

Foto: Knut-Inge Johnsen

Sigbjørn Hellesmark etterlyser i debattspalten mer stoff fra Moi og Lund i Dalane Tidende. I samme innlegg funderer han på hvorfor Lund venstre får så mye omtale. Jeg kan ikke svare på vegne av DT, men vi i Lund venstre opplever det som vanskeligere å nå frem etter at Gunnar Kvassheim tok over som redaktør. Det var noe vi forsåvidt forventet kunne skje. Det nytter ikke å sitte med hendene i fanget å tro at avisene tar kontakt.

Hvorfor fikk Lund venstre oppslag om Hågåslia i DT den 5. november undrer Hellesmark. Det kan være på grunn av det som stod på vår hjemmeside, det som stod på vår facebookside eller det faktum at Aksjonsgruppa for humper i Hågåslia omtalte meg på sin facebookside. Mest sansynlig var det fordi det var venstre sitt forslag i PNM-utvalget (som Ap og H stilte seg bak).

Vi tør si fra, lar oss ikke kue under Janteloven og er ofte den som står for et alternativt syn, noe som er ganske naturlig for et radikalt liberalt parti.

Faksimile fra dagens Dalane Tidende

Faksimile: Dalane Tidende - Kritikk for mye Lund venstre i DT?

Foto: Faksimile: Dalane Tidende

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 14 år siden.**