Aktivt Venstre, Oppland Venstres egen Facebook!

Nesteleder i Oppland Venstre; Mikkel Dobloug ber medlemmer og særlig lokallagsledere om å opprette profil på AktivtVenstre.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 14 år siden.**

Mikkel Dobloug

Foto: Mikkel Dobloug

I de neste 300 dagene som kommer, er det viktig at Venstre mobiliserer og bruker kreftene riktig. Det er liten vits i å gå til valg uten å ha gjort et ordentlig arbeid med program, strategi og ikke minst en helhetlig gjennomtenkt organisering av valgkamparbeid.

Det nye nettstedet Aktivt Venstre er nesten som Facebook, noen vil kalle det Venstres interne Facebook. Forskjellen er at siden er lukket, og her kan medlemmer jobbe på diverse plattformer, lage presentasjonerog utveksle filer, dokumenter, bilder, video og ikke minst diskutere i chat forum strategiske veivalg.

Pc, data, eldre

Foto: Microsoft

De lokallagsledere og lokallag som bruker Aktivt Venstre vil raskt oppdage at man kan arrangere styremøter, programarbeid og andre aktiviteter fra soffa kroken hjemme uten å måtte reise for å møtes. Dette gjør at arbeidet går raskere og det blir enklere for flere å delta.

Aktivt Venstre kan du legge ut filmer, foredrag, powerpoint presentasjoner og valgkamp materiell til gjennomlesing før det går i trykken. Det er dynamisk, enkelt og morro.

Kalender funksjonen holder deg oppdatert på møter, milepæler og andre dager som er viktige.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 14 år siden.**