Åpent møte med Ola Elvestuen i Bjugn 4. november

Framtidig energiforsyning – lokalt, regionalt og nasjonalt, er tema for det åpne møtet som arrangeres i Bjugn, på Mølnargården, torsdag 4. november kl. 18. Ola Elvestuen, nestleder i Venstre, er hovedinnleder.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 14 år siden.**

Klima, miljø, vindmøller

Foto: Microsoft

– Dette er et aktuelt tema som engasjerer fosningene, men som også bør ha interesse i hele fylket. Lokalt, nasjonalt og globalt skal vi redusere klimagassutslippene. Regionalt er det kraftunderskudd. Utbyggingen av Storheia vindpark og kraftledning over Fosen er lokale saker som skal avgjøres i nær framtid, og som det knyttes konflikter til, sier fylkesleder i Sør-Trøndelag Venstre, Anne Jorid Gullbrekken. Hun håper at både Venstre-folk og andre som er interessert i å diskutere dette temaet kommer på møtet og deltar i debatten.

Ola Elvestuen

Foto: Caroline Roka

Ola Elvestuen er nestleder i Venstre, og i tillegg er han lokalpolitiker i Oslo og vara for Trine Skei Grande til Stortinget. Han har tidligere markert seg som både engasjert og kunnskapsrik i både miljøpolitikk generelt og energipolitikk spesielt.

Etter innledningen blir det spørsmål og debatt om temaet.
Alle er velkomne på møte!

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 14 år siden.**