Trine Skei Grande besøker Ålesund

Mandag 1. november komemr venstreleder Trine Skei Grande til Ålesund. Her hun skal besøke flere foretninger i Apotekergata og Kirkegata, og på kvelden blir det folkemøte på Teaterfabrikken der småbedrifter og gründere er tema.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 14 år siden.**

– Vi gleder oss til Trine kommer til byen og vi benytter muligheten til å sette fokus på småbedrifter og gründere i Ålesund, sier leder i Ålesund Venstre Kirsti Dale, og fortsetter:

Kirsti Dale

Foto: S. Haugsvær

– I høst har Venstre hatt en bedriftskampanje der vi har besøkt bedrifter over hele landet. I den forbindelse har Ålesund Venstre besøkt en del butikker og småbedrifter i sentrum. Vi har spurt om vilkårene de har, planer for utvikling, bransjespesifikke utfordringer, lokale utfordringer, hva de er fornøyd med og hva de ønsker annerledes. Trine Skei Grande skal nå besøke noen av disse bedriftene.

På mandag kveld blir det åpent folkemøte om gründere og småbedrifter. Her er alle hjertlig velkommen!

Trine Skei Grande

Foto: Caroline Roka

Program for besøket i Ålesund

14.00 – ca 16.00 Bedriftsbesøk i Kirkegata og Apotekergata i Ålesund. Datafirmaet Proservice AS, frisør og motebutikken Shu Uemura, Kenneth Dalen Kjøttvarer og Skipshandler Sverre Eidsvik AS.

18.30-20.30 Folkemøte om småbedrifter og gründere (dørene åpnes kl. 18.00). Sted: Teaterfabrikken i Molovegen. Leder i Venstre, Trine Skei Grande stiller i debatt med leder i Sentrumsforeningen Trine Klemetsen, leder i Ålesund Handelsforening Kjell Sandli og Per Erik Dalen, administrerende direktør i Ålesund Kunnskapspark AS. Møtet er åpent for alle.

Se også forhåndsomtale i Nytt i Uka (s 29)

Spørsmål kan rettes til

Lokallagsleder i Ålesund Kirsti Dale