Vegen fra Krabbesund til parkeringslass ved Sild er ferdig asfaltert

Det er veldig positivt at første del av vegstrekningen mellom Krabbesund og Åkvåg allerede er ferdigstilt og asfaltert uttaler leder i Risør Venstre, som i dag prøvekjørte den nye vegstrekningen. Resultatet er også svært positivt sett i lys av at vi fikk en telefonisk henvendelse fra en beboer i området for mindre enn ett år siden og at budsjettvedtaket ble fattet for 10 måneder siden.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 14 år siden.**

Deler av Åkvågvegen er utbygd og asfaltert

Foto: Jan Einar Henriksen

Dette er et godt eksempel på at det nytter for publikum å komme med konstruktive innspill til politikere i forbindelse med budsjettbehandlingen sier leder i Risør Venstre Jan Einar Henriksen i en kommentar.

Når vi samtidig ser at utbyggingen på Lindgrov nærmer seg ferdigstilling – at den kunstneriske utsmykning allerede er på plass, at fortauet mellom Hope skole og Karolina straks er ferdigstillet er det all grunn for beboerne på sydsiden av Risør kommune å være godt fornøyd med det den borgerlige koalisjonen har tilført området i denne perioden.

Da gjenstår det å utvide tilbudet til båthavnen ved Karolina med parkering og sikring med lys osv og kanskje også få i stand et bedre kollektivtilbud avslutter Henriksen.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 14 år siden.**