Risør Trebåtfestival sier opp leieavtale med Risør kommune

Festivalleder Jon Gløersen har i et brev til sør kommune datert 31. august 2010 sagt opp leieavtalen Risør Trebåtfestival hadde om leie av kontorplass på turistkontoret i Torvet 1. Avtalen ble inngått i juni 2008 og ble for litt siden endret slik at oppsigelsestiden ble rdusert med 3 måneder.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 14 år siden.**

Trebåtfestivalen sier opp lokalet i turistinformasjon

Foto: Jan Einar Henriksen

Spørsmålet blir nå hva Risør kommune skal benytte det ledige lokalet til og det ville vært spennende om det kom inn en ny leietaker med tilknytning til Risør kommunes reiselivssatsing. Det kunne jo også godt fungere som et politikerkontor uttaler fugerende ordfører Jan Einar Henriksen i en kommentar.

Med sin sentrale beliggenhet ville det være et fint sted for oss som politikere å kunne møte publikum. Da kunne varaordfører og de ulike partiene få en løsning på kontorspørsmål samtidig som partiene kunne benytte lokalene til styremøter osv og det igjen kan virke som en motivator for å få til økt politisk aktivitet i Risør avslutter fungerende ordfører Jan Einar Henriksen.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 14 år siden.**