Venstreskole i Klæbu

Mandag 13. september kl 1830-2200 arrangeres Venstreskole trinn 1 i Klæbu, men det er også åpen for medlemmer av andre lokallag. Kurset gir en introduksjon til Venstres organisasjon, historie, ideologi og politikk, i tillegg til at det er et forum for å møtes, bli kjent og diskutere politiske saker.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 14 år siden.**

Guri Melby

Foto: Cathrine D. Hagen

Venstreskolen trinn 1 er et fire timers introduksjonskurs til Venstre. Målgruppen for kurset er primært nye medlemmer og medlemmer som vil bli mer aktive, men også de som har vært med en stund er selvsagt velkomne til å delta. Kursleder denne kvelden er sentralstyremedlem Guri Melby (bildet).

Kurset tar for seg Venstres historie og organisatoriske oppbygning, ideologien og de viktigste sakene, hvordan man kan bidra til å utvikle Venstres politikk, og hvordan man kan bruke de interne medlemsnettsidene (med bl.a. debattforum, politisk informasjon, daglige medieoppdateringer og e-post).

Kurset blir på Rådhuset i Klæbu, ta kontakt med Paal Christian Bjønnes i Klæbu Venstre ([email protected]) dersom dere ønsker å delta!

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 14 år siden.**