Lokalpolitisk nettverk 31. – 31.oktober

Andre samling i nettverket arrangeres på Honne på Biri 30. – 31. oktober og har som tema miljø- og velferdspolitikk. Samlingen arrangeres med Venstre sentralt og Hedmark Venstre.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 14 år siden.**

Lokalpolitisk nettverk er Venstres skolering for kandidater, folkevalgte og tillitsvalgte i lokal- og fylkeslag, og det arrangeres gjennom fire samlinger i løpet av 2010 og 2011.

Hovedtema denne gang er miljø- og velferdspolitikk, og i tillegg skal vi ta opp blant annet medie- og informasjonsarbeid. Vi regner med at alle aktive lokallag og listetopper deltar på samlingene. De som tilhører lokallag uten fungerende styre, men som likevel ønsker å delta på samlingen, ta kontakt med styret i Oppland Venstre. Forøvrig sendes påmeldingsinformasjon ut til lokallagene i god tid før samlingen.

Samlingen starter opp lørdag 30. oktober med egen fylkessamling kl. 10 – 13 for Opplands deltagere. Her vil vi snakke om tema som opptar lokallagene, som lokal valgkamp, kommunevalgprogram, nominasjonsprosess osv.

Oppland Venstre vil bestrebe seg på å dekke deltagelse for påmeldte fra vårt fylke. Det tas forbehold om at det kan bli satt begrensninger på deltagere per lokallag dersom det blir mange påmeldte.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 14 år siden.**