Takk til Trebåtfestivalen

Igjen er det tid for å rette en stor takk til Risør Trebåtfestival. Jon Gløersen, Tove Esnault og alle frivillige hjelpere har gjort en kjempejobb. Høy kompetanse og stor entusiasme gir resultater – gratulerer fra Risør Venstre!

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 14 år siden.**

Risør Venstre gir honnør til alle som bidrar til at Risørs festivaler blir gjennomført på en superb måte!

Foto: Jan Einar Henriksen

Fokuset på trebåt, kystkultur og tradisjonsrikt håndverk, som festivalledelsen har vært tydelig på, synes å være en riktig vei å gå. At festivalen favner enda videre enn som så, med flotte konserter og andre fine kulturinnslag, er ikke bare positivt, men sikkert også nødvendig for å få den ønskede oppslutning.

Svært mange positive tilbakemeldinger på festivalen adresseres videre til festivalledelsen og alle frivillige. Trebåtfestivalen er viktig for Risør – både for oss som bor her og for alle våre gjester.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 14 år siden.**