Venstreskole trinn 1 i ditt lokallag?

Etter valget i 2009 fikk Sør-Trøndelag Venstre over 100 nye medlemmer, og flere av disse har vært på skolering i partiet gjennom Venstreskolen. Men mange spør fortsatt etter tilbud, og fylkesstyret ønsker nå å engasjere lokallagene til å gi et kurstilbud til flere.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 14 år siden.**

For å engasjere nye medlemmer lurer vi på interessen for å avholde Venstre-skolen trinn 1 rundt omkring i fylket. Dersom det er interesse vil arbeidsutvalget i Sør-Trøndelag Venstre bidra med innhold og kursholder. Lokallaget står for praktiske sider ved arrangementet som kurssted og eventuell bevertning.

Lokallagsledere: Send forslag på tid og dato dersom du vil ha Venstre-skolen for ditt lokallag.

Medlemmer: Ta kontakt med ditt lokallag eller med noen i AU i Sør-Trøndelag Venstre dersom du ønsker å delta på Venstreskolen trinn 1!

Trinn 2
Det er også lenge siden Venstre-skolen trinn 2 ble arrangert. Om nok medlemmer ønsker videre skolering etter trinn 1, vil AU arrangere Venstre-skolen 2 en helg i august/september. Kom gjerne med datoforslag!

Kontaktperson i Sør-Trøndelag Venstre:
Julia Iablokova

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 14 år siden.**