Valg 2011

Her finner du informasjon om forberedelsene til valget i 2011.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 14 år siden.**

Østfold Venstre skal i løpet av 2010 gjennomføre flere forberedelser til valgkampen i 2011. Dette skal skje samtidig som vi kontinuerlig kjemper for en bedre skole, næringsutvikling, miljøet og de som trenger det mest.

Nominasjonen

Østfold Venstres toppkandidater ved fylkestingsvalget 2011: 1. Per Magnus Finnanger Sandsmark, Halde

Foto: Christoffer Biong/ VHO

Østfold Venstre avholdt nominasjonsmøte 20. november 2010 i Sarpsborg. Østfold Venstres toppkandidater ved fylkestingsvalget 2011 er:
1. Per Magnus Finnanger Sandsmark, Halden
2. Sindre Westerlund Mork, Moss
3. Britt Fladmark Holta, Eidsberg

Hele lista finner du her.

Programmet
Østfold Venstre må selvsagt ha et program vi kan gå til valg på for perioden 2011-2015. Dette programmet, og dets innhold, skal endelig avgjøres av medlemmene på årsmøtet til Østfold Venstre i februar 2011. Før den tid skal en programkomité valgt av årsmøtet i Østfold Venstre legge frem sitt forslag til program for perioden.

Deres siste utkast til fylkestingsprogram finner du her.

Programkomiteen ledes av:

Gerard Doetjes

Hjalmar Bjørgesv. 53
1604 Fredrikstad

Valgkampbidrag
Vi trenger din støtte til et ekstra løft i valgkampen for et større Venstre i Østfold. Ingen bidrag er for små og ingen for store.

Venstre legger vekt på å opptre uavhengig av særinteresser. Derfor tar vi ikke imot bidrag fra lobbyorganisasjoner. Vår valgkamp er finansiert ved hjelp av bidrag fra enkeltpersoner som har tro på politikken vår. Ditt bidrag er en støtte til Venstre og vår politikk, der vi særlig legger vekt på miljø, skole, småbedrifter og sosialt ansvar.

Du kan gi bidrag direkte her: Gi ditt bidrag til vår valgkamp.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 14 år siden.**