Kjell MacDonald leder Ad-hoc utvalg i Kunstparken

Formannskapet valgte enstemmig Kjell MacDonald (H) som leder av ad-hoc utvalget som skal se på fremtidig leieavtale i Kunstparken. Med seg i utvalget får han Maria Aspesæter (V), fylkeskultursjef Per Nordstrøm samt sekretær oppnevnt av rådmannen pluss en bruker representant.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 14 år siden.**

Kjell MacDonald (H) har et enstemmg formannskap bak seg når han nå skal starte arbeidet i ad-hock utvalget som skal se på driften i Kunstparken og sikre en fremtidsettet leieavtale som sikrer økt aktivitet i Kunstparken.

Foto: Jan Einar Henriksen

Det er ventet at utvalget starter sitt arbeide umiddelbart slik at de innen kort tid kan finne frem til ny leieavtale og skape økt aktivitet i Kunstparken.

De borgerlige partiene ønsket i utgangspunktet å ha med Tone Wolf Kalstad som representant for leietakerne i Kunstparken med bakgrunn i hennes kunstfaglige kompetanse og utdannelse samtidig som hun har overtatt som leietakernes valgte kontaktperson etter Sissel Hødnebø. Når valget i ettertid har falt på Stig Hødnebø som leietakernes representant tyder det på at børs veier tyngre enn det kunstneriske!

Bli medlem i Risør Venstre og delta i det politiske arbeidet med det du mener er viktig for Risørs fremtid.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 14 år siden.**