Per Erik Kise Larsen overtar som festivalsjef i Risør Kammermusikkfest etter Turid Birkeland

Høsten 2010 vil Det Norske Kammerorkesteret og Risør Kammermusikkfest inngå i et felles administrativt samarbeid. Direktør for Det Norske Kammerorkester Per Erik Kise Larsen overtar som festivalsjef i Risør Kammermusikkfest i tillegg til den stilling han har i Det Norske Kammerorkester, og Det Norske Kammerorkester vil fra festivalen i 2011 utgjøre festivalorkesteret

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 14 år siden.**

Leif Ove Andsnes fratrer og fiolinist Henning Kraggerud gå inn som kunstnerisk leder sammen med Tomter.

Foto: Jan Einar Henriksen

Dermed blir det endring i både den kunstneriske- og administrative ledelse i Risør kammermusikkfest som i år arrangeres i tiden 22. til 27. jun 2010 og lørdag 26. juni blir det igjen kammermusikkfest på Stangholmen med mange besøkende og forhåpentligvis pent vær!

Bli medlem i Risør Venstre og delta i det politiske arbeidet med det du mener er viktig for Risørs fremtid.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 14 år siden.**