Kunnskap i fokus på kommunehuset mandag 12. april

Sammen med Høyre, Frp. og Krf. jobber Risør Venstre for økt bosetting og næringsutvikling i Risør. Tema som kunnskap, nyskapning, internasjonalisering, livskvalitet, infrastruktur og konkurransedyktige offentlige tjenester samt mål og strategi for prioriterte næringsområder som energi/miljø, rehab, parkering , Holmen, osv… er viktige tema for politisk diskusjon på partienes felles politiske møter fremover.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 14 år siden.**

Gruppeleder for de borgerlige partiene inviterer til debatt om kunnskap

I den politiske hverdagen tar ting tid og vi kan ikke gjennomføre alt på en gang. Så langt har vi plukket 15-20 % av sakene og gått inn for dem 100 %, og det tror jeg har vært en god strategi sier leder for de borgerlige partiene Jan Einar Henriksen.

Nå er vi imidlertid kommet så langt at vi kan jobbe målrettet for å nå vårt hovedmål som helt klart er å styrke Risørs bosetting og næringsutvikling. I den forbindelse vil vi fremover rette fokus på viktige tema som kunnskap, nyskapning, internasjonalisering, livskvalitet, infrastruktur og konkurransedyktige offentlige tjenester samt mål og strategi for prioriterte næringsområder som energi/miljø, rehab, parkering , Holmen, osv…

For hvert enkelt tema vil vi se på tre områder som • dagens ståsted, dvs. hvor står vi faktisk i dag/nåtid • mål, dvs. hvor/hva er det vi ønsker å nå og ikke minst • Strategiske valg, dvs hvordan skal vi komme fra dagens ståsted til ønsket mål.

Fokus på kunnskap i april
Mandag 12.4.2010 kl 1800 – 2030 er tema kunnskap i fokus når de borgerlige partiene samles til politisk debatt i kantina på kommunehuset. Steinar Gundersen (V) innleder før debatten slippes løs. Venstre ordner med kaffe og noe å bite i.

Betyr kunnskap noe for deg? Kanskje en ide å bli medlem i Venstre?

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 14 år siden.**