i planlegginga. Vegen Dalen-Heftingsdalen er ikkje bygd for 600 bilar (mange av dei tunge) kvar dag. I dei møta eg har vore med på om traséplanlegging har både vegvesenet og vi som møter for Arendal kommune lagt stor vekt på trafikken til og frå Heftingsdalen. Det er eg trygg på at vi vil fortsette med, og eg håpar den endelege traséen vil gi ein betre kvardag både for dei som bur langs vegane frå Dalen og Saltrød til Heftingsdalen, og for dei som skal levere og hente avfall der.
Jan Kløvstad
Arendal Venstre
(i innlegg sendt Agderposten i dag 29. mars 2010)
——————-
Og her er innlegget eg svarer på:
Ny E18 – Arendal
og Tvedestrand
Det er i dag stor trafikk til Heftingsdalen avfallsanlegg, både fra E18 v/Dalen og fra Saltrød. Transport av restavfall til forbrenning i Kristiansand fra april i år, vil gi ytterligere trafikkøkning på strekningen Dalen Heftingsdalen. Ca 300 biler i gjennomsnitt hver dag er innom Heftingsdalen (totalt 600 t/r), privatbiler, biler fra bedrifter, renovasjonsbiler, trailere, containerbiler med mer.
Vi har derfor et stort ønske om at politikerne i Arendal tar hensyn til dette ved trasévalg, slik at trafikkbelastningen reduseres fra E18 til Heftingsdalen.
Anita Aanonsen Jernquist
Daglig leder Agder Renovasjon
(Agderposten 25. mars 2010)