Risør Venstre vil sikre et godt kulturskoletilbud for alle

Risør Venstre vil videreutvikle og forsterke kultursatsingen i hele kommunen, og vil arbeide for et godt kulturskoletilbud for alle. Venstre ønsker å sikre at også de som ikke selv synger, spiller et instrument eller som ikke ønsker å fremstå på en scene blir ivaretatt på en like god måte som utøvende kunstnere.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 14 år siden.**

Vi må ble flinkere til å tenke kultur og kulturskole i en videre forstand sier leder i Risør Venstre Jan Einar Henriksen, og peker på de som ønsker å bidra til scenekunst, delta i utvikling av ulike tekniske løsninger, sminke, koreografi, sy kostymer og andre aktiviteter som må til for å få gjennomført et musikkteater osv.

Risør har mange unge og eldre som er utrolig dyktige sangere, dansere, musikkutøvere osv, men vi har helt klart også mange som kunne tenke seg en av de mange andre meget viktige oppgavene for å få gjennomført et vellykket kulturarrangement.

I vår valgbrosjyre for 2007-2011 står det bl.a. RISØR VENSTRE VIL
• videreutvikle og forsterke kultursatsingen i hele kommunen
• arbeide for et godt kulturskoletilbud for alle.
I tiden som kommer vil vi jobbe aktivt for å sikre et godt kulturskoletilbud til alle og videreutvikle og forsterke kultursatsingen i hele kommunen sier leder i Risør Venstre, Jan Einar Henriksen.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 14 år siden.**