Venstres valgforberedelsene for 2011 er i gang

Risør Venstre har etablert lokal valg- og nominasjonsnemd for kommunevalget i 2011, og det jobbes nå for ha neste års kummunevalgliste klart til det formelle nominasjonsmøtet i løpet av oktober/november. Samtidig jobber Risør Venstre for å finne lokale kandidater til fylkestingsvalget.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 14 år siden.**

Dag Jørgen Hveem (V)

Valgliste og program.
Arbeidet med å få til en godt sammensatt valgliste for Risør Venstre med god spredning i bosted,

Maria Aspeseter

kjønn, alder og kompetanse er viktig, ikke minst for å få til en god intern dialog i løpet av den påfølgende valgperioden. Sammen med et godt lokalt Venstre program som en felles plattform er det også viktig å ha personer som deler Venstres politisk prinsipper og som samtidig ønsker å bidra til at Risør blir et bedre sted å bo for alle.

Willy Thorsen

I tillegg til dagens politikere ønsker Risør Venstre å få med flere politisk interesserte på laget, da Venstre med et større team blir enda bedre i stand til å takle de utfordringene Risør står overfor i fremtiden. Risør Venstre tilbyr nye og nåværende politikere et lokallag med en godt

Anlaug Stenersen

innarbeidet møtestruktur, stor åpenhet med åpen og jevnlig flyt av informasjon, stor frihet for den enkelte med ansvar for fellekapet, en enkel hjemmeside som dekker lokalt-, fylkes- og nasjonaltnivå, og gode muligheter til politisk opplæring mm.

Stian Lund

Valg- og nominasjonsnemd
Dag Jørgen Hveem, Maria Aspesæter, Willy Thorsen, Anlaug Stenersen og Stian Lund utgjør Risør Venstres valg- og nominasjinsnemd for kommunevalget i 2011 og er du interessert i å bli med på Venstres lag ved neste valg er det bare å kontakte en av dem direkte eller du kan kontakte Risør Venstre på epost [email protected], eller du kan kontakte en av våre øvrige politikere om det passer bedre.

Venstre på Agder står bl.a. for null utslipp i Skagerrak, ett Agderfylke, to Universitetsbyer, tre sykehus, fire felts motorveg og mange kulturopplevelser. Bli med på laget og gjør oss enda bedre! På vår hjemmeside www.risor.venste.no finner du Risør Venstres valgprogram for perioden 2007-2011.

Bli med og gjør en forskjell!
Bli medlem her

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 14 år siden.**