Formannskapa i Arendal og Kristiansand er samla

Asbjørn Grøvan frå Kristiansand og Geir Skjæveland frå Arendal innleiar nå om regionplan Agder for formannskapa i Kristiansand og Arendal,

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 14 år siden.**

i møterom i Hotell Ernst i Kristiansand. Planforslaget, les her, har klare mål om felles satsing for ein offensiv landsdel. Mål 1 er klima med høge mål og låge utslepp, Mål 2 Det gode liv – Agder for alle, Mål 3 Utdanning – verdiskaping bygd på kunnskap, Mål 4 Kommunikasjon – dei viktige vegvala, Mål 5 Kultur – opplevingar for livet.

Nå skal alle folkevalte på Agder diskutere planforslaget. Les forslaget og diskuter gjerne på Facebook-gruppa Ja til fylkessammenslåing av Aust-Agder og Vest-Agder.

Dei to formannskapa har besøkt returkraft og Sørnorks filmsenter, ogs kal diskutere både regionplan og felles utfordringar for dei to byane.

Anne Tørå Solsvik, Arendal og dag Vige, Kristiansand er formannskapsmedlemer, og i tillegg er gruppeleiar og fylkessekretør Jan Kløvstad med som observatør. Både NRK Sørlandet, Fædrelandsvennen og Agderposten følgjer møtet.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 14 år siden.**