Dørum på kveldsprat i Målselv

Odd Einar Dørum tilbrakte fredagskvelden med kveldsmat og kveldsprat i Friluftsveien i Målselv.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 14 år siden.**

Dørum og Haugli hos Sollied 2010

Foto: MaNe

Fylkesleder Roar Sollied hadde invitert Venstre-veteranen til å besøke lokallagene i Tranøy og Lenvik på lørdag. Dørum ankom allerede på fredag med fly til Bardufoss og fikk dermed tid til en kveldsprat hos Roar og Marie. Der var også Vidkunn og Marianne Haugli, og det ble både lange tilbakeblikk og perspektiver på dagens utfordringer.

Dørum (67) var i Målselv senest i februar i fjor da han besøkte Bardu Venstre og fylkesårsmøtet i Troms som var lagt til Bardufosstun. Han var dengang også innom Politiet på Bardufoss. Dørum har jobbet mye med saker som angår indre Troms, ikke minst flyskolen og Forsvaret, sammen med Haugli og Sollied.

Roar Sollied har de seks siste årene vært jevnt sammen med Dørum i Landsstyret, Rikspolitisk nettverk, samt Venstres utvidete stortingsgruppe for utdanning og kultur i forrige periode. Dørum støttet også valgkampen i Troms, blant annet ved besøk på UNN/Forskningsparken i sommer,

Dørum overnattet på Bardufosstun før han innledet på Finnsnes hotell lørdag formiddag. Der var han også hovedgjest på fylkesårsmøtet i 2003.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 14 år siden.**