Godt politisk årsmøte i Risør Venstre

Når politiske “motstandere” retter skytset mot Risør Venstre eller venstres lokalpolitikere tyder det på at Risør Venstre i andre politiske leire oppfattes som en reell politisk motstander, som betyr noe i det politiske landskapet i Risør

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 14 år siden.**

Jan Einar Henriksen ble gjenvalgt som leder i Risør Venstre

Risør Venstre gikk til valg i 2007 med gode kandidater, et godt, konkret og oversiktelig program, og leder Jan Einar Henriksen er godt fornøyd med støtten fra de 472 velgerne som ga Risør Venste sin stemme ved kommunevalget. I tillegg til gjennomgående representasjon i de ulike hovedutvalg og deltakelse i andre viktige utvalg førte det gode valgresultatet også til bedre økonomi, som igjen brukes til å generere ny aktivitet.

Årsmeldingen for 2009 tyder da også på et godt og aktivt år for Risør Venstre, både politisk og økonomisk, og medlemmene vil fortsatt jobbe målrettet for å gjennomføre valgprogrammet fra 2007.

Valg
Jan Einar Henriksen ble gjenvalgt som leder, med Stian Lund som nestleder og Anlaug Stenersen som kasserer. Styret har ellers følgende sammensetting: Marianne Ommundsen, Willy Thorsen, Steinar Gundersen og Dag Jørgen Hveem med Maria Aspesæter og Kjell O. Egestad som varamedlemmer.

Kjell O. Egestad og Jan Einar Henriksen ble valgt som delegater til Aust Agder Venstres årsmøte med Steinar Gundersen som vara.

Bli medlem i Risør Venstre du også og delta i utformingen av fremtidens Risør! Bli medlem her

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 14 år siden.**