Godt nytt år!

Nordland Venstre vil ønske alle lesere av våre hjemmesider et riktig godt nytt år. Det er en utfordrende og spennende tid Venstre går inn fram til valget i 2011. Det er mitt ønske at flere medlemmer blir aktive i det nye året. Det gjelder nye og gamle medlemmer, tidligere aktive medlemmer og trofaste støttemedlemmer. På ulike måter kan alle bidra. Velkommen skal dere være.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 15 år siden.**

Når vi går inn i et nytt år, er det også tid for refleksjon over året som er gått. Venstre har vært gjennom ett dårlig valg og en kjempegod medlemsrekruttering! Det viser Venstre sin tålmodighet og utholdenhet, men også Venstres sårbarhet og usikkerhet.

Nordland Venstre skal ha årsmøte i februar. Da er det viktig at vi får fram politiske saker og uttalelser som vi vil at partiet skal ta stilling til på landsmøte i april, i tillegg til saker som Nordland Venstre bør profilere seg på. Derfor oppfordres dere sterkt til å sende inn forslag på politiske uttalelser før 1.februar. Partiet jobber også med å få fram tydeligere distriktspolitikk, der Nordland bør være på banen med innspill. Partiet ønsker og å få arrangert flere Venstre skoler i fylket, så det oppfordres til medlemmer og lokallag om å være aktive for å få det til sin region.

Velkommen til et aktivt år i 2010- og jeg håper at mange av dere kommer til Bodø i februar.

Hilsen Berit

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 15 år siden.**