Framlegget frå Voss Venstre til budsjettet for 2010

Venstre slutta seg i hovudtrekka til framlegget frå fleirtalsgrupperinga Ap, Ap og Sv, til budsjett for Voss i 2010. Dette var nemleg på mange felt i tråd med semje i innleiande drøftingar i formannskapet. Budsjettet inneber at eigedomsskatt frå 2010 vil gjelda for heile kommunen. Men Venstre fremja ein del tilleggsforslag i kommunestyret.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 15 år siden.**

ENDRINGS-/TILLEGGSFRAMLEGG TIL TILRÅDINGA FRÅ FPL
I Driftsbudsjett, investeringbudsjett, økonomiplan
Pkt.3.Kommunale avgifter m.v.:
Kulturskulen: 0% Inndekning
Redus. finansutgifter/ auka finansinnt.: 34.000

7. Budsjett 2010 — drift :
1. Planarbeid kulturplan 40 000 Innd.: Redusert finansutg. 40 000
2. Støttekontaktgodtgjersle 200.000 Innd.:Innsparing felles leiing heime- og institusjonsbaserte tenester 200.000

3. Etterutdanning lærar 200.000 Innd.: Auka eiged.sk 200.
8 . Investeringsbudsjett.
Endringsforslag (omdisponering):
1.Nytt punkt (6.47?): Div. mindre utbetrings-og sikringsprosjekt, jfr.pkt 5 s.72: 300.000
Inndekning: Punkt 6.46 (jfr. tabell 4 s.13 m/kommentar s 88); Fortau m.v. Gullfjordungsvegen, framhald OV/VA. Reduk. frå 3.000.000 til 2.700.000
2. Nytt punkt (6.48?): Toalett og brannsikring Vangskyrkja. (Jfr. komm.s 59): 200.000
Inndekning: Punkt 6.46 (jfr. tabell 4 s.13 m/kommentar s 88); Fortau m.v. Gullfjordungsvegen, framhald OV/VA. Reduk. frå 2.700.000 til 2.500.000

9. Økonomiplan 2010 -2013
Tilleggsframlegg
1. Økonomiplan 2010-2013 vert vedteken slik den framgår på side 14-19, “med nødvendige justeringar som følgje av budsjettvedtaket for 2010”.
“2. Det skal i vårhalvåret leggjast fram ei eiga sak om investeringar i resten av økonomiplanperioden.”

II. Verbalframlegg/utgreiingstiltak:
1. Kommunestyret ber på nytt om å få, og snarleg, eiga sak med vurdering av organisering av vidare arbeid for høgare utdanning i Voss.
2. Kommunestyret ber administrasjonen arbeida med å finna ei løysing og å leggja fram ei sak slik at Matlaboratoriet ikkje blir lagt ned. .
3. I vurdering av ulike næringsfremjande tiltak i Voss, ber kommunestyret Utval for næring og tiltak vurdera ei ordning med gründarstipend.
4. Kommunestyret ber Utval for miljø og kultur vurdera organisering av og tiltak for fritids-og idrettstilbod for personar med nedsett funksjonsevne.
5. Kommunestyret ber administrasjonen utarbeida ei sak om fysioterapidekning m.v.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 15 år siden.**