Kommunen skal forbedre nettsidene

Rune Nikolaisen (V) vant fram med sin interpellasjon om behov for en kraftig forbedring av Sigdal kommunes nettsider.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 15 år siden.**

Ordfører Kari Ask (SP) måtte innrømme at Sigdal kommuens nettsider ikke holder mål da hun svarte på interpellasjon fra Rune Nikolaisen (V) i kommunestyremøte fredag. Men det finnes ikke penger til å gjøre noe i 2010. Nikolaisen fulgte opp ordførerens svar. Han fikk flertall for et forslag om å sette i gang arbeid med forbedring. Det leggs fram sak om nettsidene ved budsjettbehandling fopr 2011

Valgkamp S

Foto: Ingvild Stegane

Forslaget:
"Det igangsettes gjennomgang og oppdatering av kommunens informasjonsstrategi med utgangspunkt i "Informasjonplan for kommunen" (vedtatt 30.10.97, KS-sak 75/97). Drøfting av mål og innhold for kommunens hjemmeside skal vetlegges spesielt i dialog med kommunens organisasjon og brukergrupper. Forslag til revidert informasjonsplan med tiltak og kostnadsberegning legges fram til politisk behandling i god tid før oppstart av budsjettbehandling 2011".
Interpellasjonen

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 15 år siden.**