Ekstra millioner til investeringer i Risør

Fortau fra Hope skole til Karolina ferdigstilles i 2010, vegen fra Krabbesund til Åkvåg utbedres og asfalteres i 2010, enøkbesparende tiltak, nye flytebrygger og innkjøp av materiell som skal lette arbeidet på steder med mye sykefravær ble resultatet etter at Krf., Frp., Høyre og Venstre fremmet sitt budsjettforslag og la inn 5 millioner kroner ekstra invsteringer for 2010.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 15 år siden.**

Maria Aspeseter

Jeg tror det er viktig at Risør kommune gjør sine investeringer i en tid med økonomisk motgang slik at vi er med på å demme opp for de vansker det private næringslivet sliter med sier leder i Risør Venstre Jan Einar Henriksen.

Samtidig er det jo åpenbart at vi er meget godt fornøyd med budsjettet og investeringer som nå skal gjennomføres i 2010. De fem millionene som ble vedtatt i 2010 budsjettet kommer i tillegg til de investeringene som lå i rådmannens innstilling til formannskapet. Det er jo også greit å notere seg at forslaget om å bygge toaletter på Stangholmen ble enstemmig vedtatt under bystyrets behandling torsdag.

Meld deg inn i Risør Venstre her
og delta i den politiske prosessen du også!

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 15 år siden.**