Åpent møte: Oljenasjonen Norge

I forbindelse med klimatoppmøtet i København inviterer Frogner Majorstuen Venstre medlemmer og andre interesserte til politisk forum mandag 7. desember kl. 18.30 i Kirkestuen Kafé ved Frogner kirke, Bygdøy Allé 38. Tema: “Oljenasjonen Norge – Pådriver eller miljøsinke mot klimatoppmøtet i København?”

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 15 år siden.**

Planeten vår, jorda, kloden

Foto: Gunn-Torill Homme Mathisen

Program:

18:30 – 18:45 Innledning og presentasjon av innledere v Leder Anne-Lise Bergenheim, Frogner Majorstuen Venstre

18:45 — 19:05 COP 15. Orientering om klimatoppmøtet og Norges posisjon i forhandlingene – BU-representant Audun Rødningsby (V), til daglig rågiver i miljøstiftelsen Zero.

19:05 — 19:15 Innlegg fra Natur og Ungdom, Kari Elisabeth Kaski – Norge klimapådriver eller ikke?

19:15 — 19:25 Innlegg fra Morgenbladet — journalist Simen Sætre

19:25 — 19:35 Innlegg fra Oljeindustriens Landsforbund ved Lars Arne Ryssdal – Olje og klima hånd i hånd?

19:35 – 19:50 Spørsmål og svarreplikker samt debatt mellom innledere – ordstyrer Erlend Sand, Frogner Majorstuen Venstre

19:50 — 20:00 Spørsmål og innlegg fra salen og videre debatt – ordstyrer Erlend Sand, Frogner Majorstuen Venstre

Alle er velkommen!
Ta kontakt med oss hvis du har spørsmål.
Si gjerne fra at du kommer på e-post eller på Facebook.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 15 år siden.**