Godt besøkt hjemmeside

Risør Venstre er godt fornøyd med besøket på www.risor.www.venstre.no og tror jevnlig oppdatering og produksjon av artikler med kobling mot Facebook og Twitter fører til økt interesse og bruk av Risør Venstres hjemmeside.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 15 år siden.**

Venstre har en meget brukervennlig hjemmeside, også for de som legger inn artikler

I tillegg til mange lokale brukere er det mange utflyttede Risørfolk som jevnlig benytter vår hjemmeside for å holde seg oppdatert om hva som skjer, og Risør Venstre er jo ofte også ganske tidlig ute med nyheter og politiske utspill og kommentarer. I tillegg er det jo morsomt å registrere at andre media, både lokale og utenbys benytter vår hjemmeside for å hente informasjon, faktisk er enkelte daglig innom siden for å holde seg oppdatert

Fra Risør Venstre startet hjemmesiden i forbindelse med kommunevalget i 2007 er det produsert 450 artikler. Det er nok den direkte årsaken til at mange daglig besøker vår hjemmeside for å se å det er noe nytt fra Risør Venstre.

Risør Venstres Hjemmeside
Det er samtidig viktig å presisere at det er en hjemmeside for Risør Venstre og ikke for koalisjon eller andre partier. Venstre sentralt har de senere år utviklet hjemmesiden til en funksjonell side med klar profil og enkel navigering for brukerne. Samtidig er layout og brukervennlighet i stadig forbedring i takt med utviklingen på området.

Har du lyst til å bidra?

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 15 år siden.**