Levanger Venstre avholder vinterseminar

Medlemmer og andre interreserte ønskes velkommen til Levanger Venstres vinterseminar. Levanger Venstre vil avholde en seminarrekke for å sette fokus på aktuelle saker i Levanger. Første seminarkveld er mandag 30. november på Levanger rådhus og vil handle om hvilke saker Levanger Venstre har i valgprogrammet. I tillegg vil lokallagsleder Karl M. Buchholdt vil legge frem et politisk regnskap for hva Levanger Venstre har gjort så langt i valgperioden.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 15 år siden.**

Første halvdel av denne valgperioden vært veldig aktiv for Levanger Venstre, med mange gode Venstresaker. For å bygge videre på det vi har oppnådd så langt, og sørge for større gjennomslag for Venstrepolitikk i Levanger, ønsker vi at flere engasjerer seg aktivt og at vi blir flere medlemmer. Vi arrangerer derfor Venstres vinterseminar, hvor medlemmer og andre som er interessert i lokalpolitikk, kan samles for å få inspirasjon og diskutere aktuelle saker. Her finner du utvidet versjon av Levanger Venstres kommunevalgprogram.

Vi ønsker at du blir med på vinterseminaret, og at du tar med deg noen som kan ha interesse av sakene og stifte nærmere bekjentskap med Venstre. Du kan bruke vedlagte velkomstbrev og seminarbeskrivelse til å forklare hva dette går ut på.

Bli med i Venstre og påvirk utviklingen av Levanger
Det er flere måter å engasjere seg på og øve innflytelse for det vi tror på. Mange av oss gjør det gjennom frivillige lag og foreninger. I tillegg er det en forutsetning for et levende lokalsamfunn at mange engasjerer seg i politiske diskusjoner og beslutninger som avgjør hvordan vi gjør ting i Levanger. Her finner du program for Levanger Venstres vinterseminar.

Program for seminaret
Første seminarkveld vil vi fortelle om hvilke saker Venstre har i lokalprogrammet, og hva vi har gjort med dem så langt i perioden. Deretter setter vi i januar fokus på sentrumsutvikling, og i februar tar vi for oss bedre helse for alle. Vi inviterer deg til å delta på seminaret selv om du er usikker på om Venstre er partiet for deg. Det kan du tenke nærmere over etter hvert. Her finner du programmet for hele seminarrekken.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 15 år siden.**