Venstrepolitisk inspirasjonsmøte med Oppland Venstres topp-politiker

Søndre Land Venstre invitert til åpent møte med fylkesrepresentant, og 1. kandidat for Oppland Venstre, Eivind Brenna som foredrar om profilering av Venstre i lokalpolitiske saker og Venstres suksess i Vestre Slidre.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 15 år siden.**

Torsdag 15 oktober kl. 19-21 arrangerer Søndre Land Venstre åpent møte for Venstremedlemmer og Venstresympatisører. Tema for kvelden er lokalpolitisk profilering fram mot lokalvalget i 2011. Møtet avholdes i Formannskapssalen på rådhuset i Hov.

Venstre har opplevd en rekord av nye medlemmer etter Stortingsvalget 2009. Søndre Land Venstre arbeider for å bli representert i kommunestyret etter lokalvalget i 2011. Venstre er viktig for Søndre Land og arbeidet med å revitalisere grendene i kommunen uttaler lokallagsleder Hans I. Gamst (V).

Vervekampanje

Foto: K. Frøyd

Som del av arbeidet med å oppnå økt oppsluttning om Venstre i vår kommune inviterer vi til erfaringsdugnad og diskusjon om profilering av Venstre i Søndre Land. Venstre er opptatt av å lytte til folket, både gamle og nye innbygger er derfor viktige kilder til fortsatt politisk arbeide for å skape vilkår for det gode liv i grendene. God Venstrepolitikk engasjerer og skaper tro på framtiden sier leder i Søndre Land Venstre Hans I. Gamst.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 15 år siden.**