Et ras av nye medlemmer

Etter valget har det strømmet på av nye medlemmer til Venstre. I Vestfold har det meldt seg 61 og 14 av dem er fra Larvik.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 15 år siden.**

Det kom såpass mange påmeldinger dagene etter valget at Vestfold kastet seg rundt og satte opp Venstre-standene igjen etter at de bare hadde fått hvilt seg en uke. Lørdag 19. september hadde vi vervekampanje i Sandefjord, Horten, Tønsberg og Larvik. Denne dagen meldte 12 seg inn, og tilsammen har altså 61 tatt til fornuften og meldt seg inn i Venstre. Veldig bra og veldig veldig velkomment.

Vervekampanje

Bildet viser fra venstre: Espen André Klepaker, Erna Ekenes Olsen og Karin S. Frøyd.

De som stod på stand melder at de traff mange hyggelige mennesker og hadde mange fine politiske samtaler. Alle hadde fått med seg Sponheims varslede avgang som partileder og Venstres skuffende valgresultat. Mange ga uttrykk for at det var trist at Venstre hadde havnet under sperrregrensen på 4% og satt igjen med kun 2 representanter på Stortinget. Det ble også uttrykt at landet trenger partier i sentrum på grunn av mangfoldet og at Venstre er preferert høyt blant disse partiene.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 15 år siden.**