Velkommen til å bli medlem i Venstre,

Alle venner av Venstre strømmer nå til partiet, det er vi veldig takknemmelige for. Sålangt har over 1500 personer meldt seg inn i Venstre etter at valglokalene stengte.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 15 år siden.**

MELD DEG INN HER.

Hva kan jeg bidra med?
1. Du velger først og fremst selv hvor mye du har lyst å engasjere deg. Men som medlem i Venstre har du mange rettigheter. F.eks. har mange lokallag åpne styremøter, dvs at alle medlemmer er velkommen til å delta på møtene. Noen har også åpne gruppemøter i kommunestyregruppa. Ta kontakt med din lokallagsleder.

2. Gi en liten skjerv til en slunken partikasse. Bruk vår donasjonstjeneste. Alle bidrag mottas med stor takk.

3. Delta på Venstreskolen. PÅ Venstreskolen blir du kjent med Venstres politikk og ideologi, samtidig som du møter andre nyinnmeldte Venstrefolk. Venstreskolen har foreløpig to trinn. Et firetimers kveldskurs, og et 12 timerskurs (går gjerne over en helg, eller flere kvelder i uka). Les mer her. Meld din interesse for kurs til [email protected], så tar vi kontakt med lokallagene.

4. Delta i den politiske debatten i partiet. Det på årsmøtene at de store debattene i partiet foregår. Fylkesårsmøtene avholdes i tiden januar og februar. Mens lokallagene gjerne har sine årsmøter nå på høsten. Alle kan delta på lokallagsårsmøter, mens man må blir valgt som delegat til fylkesårsmøter. Fylkesårmøtene velger også delegater til Venstres landsmøte, som avholdes i april 2010.

Vil du lese mer om Venstres ideologi. Sjekk ut Venstres 10 liberale prinsipper.

Velkommen til alle nye medlemmer!

fylkesbrosjyre Nordland 2009
**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 15 år siden.**