Valgets kval

Nå er det snart tid for valgets kval for mange mennesker i Norge, og vi i Grimstad har en Venstre mann som lyder navnet Øystein Haga og ligger på vippen til å få et av utjevningsmandatene.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 15 år siden.**

14. September blir spennende, men før den tid skal vi ha valgkamp. Tidligere har dette vært ganske morsomt, med mange folk og gode ernæringsprodukter på stand.
I år utfordrer vi alle av våre medlemmer som har lyst til å møte opp. Har du ikke mulighet til å stå hele dagen eller være på standen er vi også takknemlige for ting å dele ut til passerende, eksempelvis epler, sveler, twist, vafler, boller, kaffe, gullrøtter osv. Send en mail til lederen i Grimstad Venstre Arne Kristian Ekra om det er noe du lurer på omkring dette. Standen i byen er på Dyviks plass, klokken 1100 til 1400. På Fevik er den på Feviktoppen.

Selve valgkampstart er på Dahlske 17.august klokken 1900. Her er alle invitert til å høre Odd Einar Dørum, Øystein Haga og Anne Solsvik holde foredrag, i tillegg til å treffe venstrefolk fra hele Aust Agder. Utpå kvelden blir det storskjerm og vi følger partilederne som er samlet til stordebatt om valgets hovedsaker fra festningen i Kristiansand.

Vil du varme opp kan du høre og se utspørringen til Lars Sponheim i politisk kvarter på P2 14.08.2009 på denne linken, eller se Dagsrevyens lille snutt om Venstres sentrale valgstart her.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 15 år siden.**