Begynn med skostredet

Lisbeth Iversen burde nå få fortgang i arbeidet Vågsbunnenprosjektet som innbefatter Korskirkeallmenning pluss Skostredet og sidegatene. Venstre ønsker en storstilt oppussing av hele området, men ønsker først og fremst å prioritere Skostredet.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 15 år siden.**

Bergen fra Fløyen

– Det blir feil å først begynne på parkeringsplassen på Nedre Korskirkeallemnning, en må heller starte i Skostredet. Der er det allerede etablert en rekke små foretninger og kaféer. Disse har overlevd på tross av Lisbeth Iversen dårlig politisk håndverk, sier Alf Helge Greaker, nestleder Bergenhus Bydelsstyre fra Venstre.

Alf Helge Greaker 2

Vil sloss for gründere og småbedrifter
– Byråden allerede er for sent ute med et prosjekt som er viktig både for de små bedriftene i Skostredet. Venstre har alltid slåss for grunderende og små bedriftene i Bergen, og det vil vi forsette med å gjøre, fortsetter Greaker.

– De første bevilgningene er allerede plass, det var Venstre med å sikre i det forrige byrådet. Det eneste som nå kreves er at hun får jobben gjort, avslutter Greaker.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 15 år siden.**