Venstres landsmøte i Stavanger

I helgen har Venstre landsmøte i Stavanger og Oslo Venstre stiller sterkt med 24 delegater. I tillegg er Oslo Venstre representert med to nestledere i Trine Skei Grande og Ola Elvestuen samt Odd Einar Dørum som direktevalgt til landsstyret i Venstre.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 15 år siden.**

Landsmøte skal vedta stortingsvalgsprogram som skal gjelde for neste stortingsperiode. Her kommer det mange spennende debatter om blant annet EU, kommunereform, skole og utdanning, rusomsorg og internasjonal politikk. Følg landsmøtet direkte på www.venstre.no/politikk/live, her vil det være direkteoverføring fra hele landsmøtet for de som ikke har anledning til å være tilstede i møtesalen i Stavanger.

Parallelt med landsmøtet i Stavanger vil Oslo Venstre ha aksjoner rundt i bydelene i Oslo samt på knutepunkter i Oslo sentrum med utdeling av informasjon til interesserte.

Alle som er medlemmer eller interesserte i Venstre oppfordres til å følge landsmøtet via direkteoverføring gjennom webtv fra adressen beskrevet ovenfor.

Landsmøtesalen 2008

Foto: Christoffer Biong