Ei bru i nord er verken framtidsretta eller miljøvenleg, og det løyser ingen av dagens problem knytt til aukande kø i rushtida. – Venstre vil fortsatt arbeide og argumentere for at det skal komme eit sambandet som skal gå i tunnel sør på Sotra, lover Toft Erichsen.
Dette meiner Venstre fordi:
det er det mest framtidsretta alternativet
* det gir bebuarane i regionen eit alternativ
* det styrkar beredskapen
* det vil unngå at all trafikk frå regionen vert slusa gjennom eit allereie hardt belasta område
for så å møte den aukande trafikken frå Askøy. Vi er redd for at dette vil skapa nye problem
* det fører mykje trafikk utanom Bergen og reduserer dermed forureininga der
* det kan gi Bergen, som allereie har arealproblem, ein avlastning og føre til ekspansjon på søre Sotra
Som strakstiltak for å betre på dei trafikkale problema inntil nytt fastlandssamband vert etablert, vil Venstre gå inn for eit utvida og billigare busstilbod mellom Sotra/Øygarden og Bergen. – I rushtida meinar vi også at eit tilbod om gratis buss til Bergen må vurderast, seier Toft Erichsen. Ho nevner også andre strakstiltak som bygging av gang- og sykkelveg over Sotrabrua.
Venstre vil også gå inn for at det så snart det let seg gjere, vert bygd eit Park & Ride-anlegg på Straume der bilistar kan parkere for å ta bussen til Bergen.