Varmer opp til Landsmøtet

Om halvannen uke samles Norges venstrefolk i Stavanger; og her nordpå er vi godt i gang med oppvarminga.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 15 år siden.**

I et Stortingsvalgsår vil selvsagt valget framfor oss ha stort fokus; og dermed også ferdigstilling av programmet vi går til valg på. Interesserte lesere bør finne fram utkastet – og pepre oss som skal til Stavanger med gode nordnorske innspill! Det gjenstår fortsatt endel finplukk; men det viktigste for Venstre kommende stortingsperiode står fast:
– Å ta steget over i lavutslippssamfunnet
– Å bygge kunnskapssamfunnet
– Å reformere velferdssamfunnet

Fra Harstad reiser både årets ferske 3.kandidat Maria Serafia Fjellstad og den langt mer erfarne Venstre-politikeren Jan Fjellstad. Selv om det er Marias første reise som delegat på Landsmøtet kan hun røpe at det ikke er første gang hun deltar:
– Da Harstad var sete for Landsmøte for omtrent ti år siden var jeg underholdningsbidrag på fiolin; både på morgenen før møtestart og på kveldstid under middagen. Denne gangen gleder jeg meg til å også få med meg alt som skal skje mellom.

Vi gleder oss til ei spennende helg i Stavanger!

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 15 år siden.**