Følg Venstres landsmøte i Stavanger 24. – 26. april

Venstres landsmøte i 2009 avholdes på Radisson SAS Atlantic Hotel 24.-26. april i Stavanger. Her vil du finne praktisk informasjon, sakspapirer og vedtak fra landsmøtet.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 15 år siden.**

På denne siden finner du informasjon om Venstres landsmøte i Stavanger. Når landsmøtet er i gang vil vedtak legges ut fortløpende på våre nettsider. Disse vil du finne ved å gå inn på www.venstre.no eller rogaland.www.venstre.no. Du vil også kunne følge landsmøte-forhandlingene på Venstre TV som du finner her >>

Landsmøtet avholdes i Atlantic Hotel i Stavanger

Velkommen til landsmøtet 2009 i Stavanger
30.03.2009 Praktisk informasjon til delegate, presse og interesserte. Venstre arrangerer årets landsmøte i Stavanger i tidsrommet 24.-26. april. Torsdag 23. april gjennomføres sentralstyre- og landsstyremøte. Vi ønsker velkommen til Rogaland og Stavanger.

Program: Landsmøte 2009
10.03.2009 Landsmøtet 2009 arrangeres i Stavanger i tidsrommet 24.-26. april. Torsdag 23. april gjennomføres sentralstyre- og landsstyremøte. Her finner du programmet.

Sakspapirer Landsmøtet 2009
08.04.2009 Sakspapirene til Venstres landsmøte er nå klare. Etter fristen er det levert 43 forslag til politiske uttalelser. Du finner dem, program og andre sakspirer her.

Milliardsatsing på jernbanen
06.04.2009 Venstre vil ha klare målsetninger for reisetiden på jernbanestrekninger. I programmet for neste periode setter Venstre som mål at innen 2020 skal reisetiden Oslo-Bergen og Oslo-Trondheim ikke være mer enn 4 timer, og reisetiden Oslo-Kristiansand skal ikke overstige tre timer

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 15 år siden.**