Hjelp Venstre med å vinne valget!

På et godt besøkt møte torsdag kveld markerte Oslo Venstre starten på mobiliseringen frem mot 2009-valgkampen. Vil du hjelpe Venstre å vinne valget?

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 15 år siden.**

Trine Skei Grande på Oslo Venstres valgkampstart 2009

Foto: Per Elling Braseth-Ellingsen

De fremmøtte på torsdagens valgkampåpning fikk høre innlegg fra Trine Skei Grande, Ola Elvestuen, Alvhild Hedstein og Odd Einar Dørum.

I tillegg ble det gitt en praktisk orientering om hvilke muligheter medlemmer og andre Venstre-sympatisører har til å bidra i partiets valgkamp.

Valgkamp 2007 - Romedal

Frivillig innsats
Det er stort behov for frivillig innsats i valgkampen på mange områder. Bli med ut på stand eller dør-til-døraksjon for å fortelle velgerne om Venstres politikk. Del ut materiell i postkassene, eller til de kollektivreisende gjennom rushtidsaksjoner. Skriv om Venstres politikk i leserbrevspalter og nettmedier.

Dersom du ønsker å gjøre en innsats, kan du melde deg som frivillig her.

Sedler

Økonomisk bidrag
Vi trenger din støtte til et ekstra løft i valgkampen. Ingen bidrag er for små og ingen for store. Vår valgkamp er finansiert ved hjelp av bidrag fra enkeltpersoner som har tro på politikken vår. Ditt bidrag er en støtte til Venstre og vår politikk, der vi særlig legger vekt på miljø, skole, småbedrifter og sosialt ansvar.

Du kan donere midler på nett her. Husk å øremerke ditt bidrag med “Oslo Venstre” dersom du bruker kortløsningen.

Hvis du foretrekker å betale via en giro i nettbanken, finner du nødvendig informasjon her.

Medlemskap
Du er velkommen som medlem i Venstre. Oslo Venstre er nå Venstres største fylkeslag med 903 betalende medlemmer i 2008. Du kan melde deg inn her.

En vital Odd Einar Dørum innledet valgkampåpningen:

Odd Einar Dørum på Oslo Venstres valgkampstart 2009

Foto: Per Elling Braseth-Ellingsen