Vellykket café

Informasjons- og opplæringsutvalget i Bergen Venstre inviterte mandag alle lokallagets medlemmer og sympatisører til politisk kafè. Arrangementet var tydeligvis populært, og det ble trangt om plassen.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 15 år siden.**

Arrangementet, det første av flere i forkant av Stortingsvalget, var et lavterskeltilbud for å stimulere til bred politisk diskusjon blant hele medlemsmassen. Temaet var èn av fokusområdene fra det nye programutkastet: "Kunnskapssamfunnet – Venstres nærings- og utdanningspolitikk."

Lars-Henrik Paarup Michelsen

Godt oppmøte
Det ble kaffe og lett servering, og godt oppmøte. – Vi er svært fornøyd. Tjue deltagere er mer enn vi hadde håpet på, sier leder i IO-utvalget i Bergen, Tallak Rundholt. – Dette lover godt for de resterende arrangementene som er planlagt i år, og ikke minst for valgkampen. Det er tydelig at folk var engasjerte, mener han.

Tilstede var også stortingskandidat Lars-Henrik Paarup Michelsen og leder av Bergen Venstre Alf Helge Greaker. Nå satser man på å følge opp suksessen. – Ja, det blir minst to politiske kafèer til: Èn om miljø, og èn om velferdsstaten, avslutter Rundholt.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 15 år siden.**